Reklamacje firm:
W przypadku braku podpisanej umowy obustronnej, dla firm obowiązuą następujące zasady reklamacji:
- Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji jakości na dostarczone towary, zgodnie z gwarancjami udzielanymi na te towary przez ich producentów i dystrybutorów. Wyłącza się rękojmie za wady fizyczne towaru.
- Reklamacje mogą dotyczyć wad jakościowych lub braków ilościowych towarów dostarczonych na podstawie niniejszej umowy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy w zamówieniu popełnione przez Kupującego, koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Kupujący.
- Kupujący o stwierdzonych brakach ilościowych w przypadku naruszenia plomb lub opakowania, zawiadamia przy dostawie osobą dostarczającą towar spisując stosowny protokł reklamacji, zaś jeśeli plomby i opakowanie są nienaruszone składa reklamacje w ciągu dwóch dni roboczych. Reklamacje dotyczące wad jakościowych powinny być złożone w ciągu 7 dni roboczych od ich ujawnienia. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@biurosi.pl. Reklamacja powinna być zgłoszona na formularzu, który jest dostępny na stronie internetowej, w tej zakładce.
- Sprzedający niezwłocznie ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
- W razie uznania reklamacji za zasadną Sprzedający dostarczy na swój koszt towar wolny od wad lub w brakującej ilości w ciągu 48 godzin od dnia uznania reklamacji, co wyczerpuje wszelkie roszczenia Kupującego z tego tytułu. Sprzedający nie uwzględnia roszczeń o zwrot poniesionych wydatków, utraty zamówień, naprawienia szkody lub innej straty lub szkody następczej, a wszelka odpowiedzialność w tym zakresie jest w sposób wyraźny wyłączona. W przypadku niezasadnej reklamacji koszty dostawy towaru obciążają Kupującego.
Formularz reklamacji
Reklamacje Płatności Transferuj.pl: